Bombata 2010.03.10. 20:20

Fejlemények II.

Tovább pontosítva a dolgokat; immár megvan az időpont, pénteken 11 órára kell mennem, aláírni az alapító okiratot. Apropó, aláírás; gyanú szerint a holnapi napomon legalább 1 óra azzal fog elmenni, hogy gyakorlom az aláírást. Nem meglepő, hogy kétszer egymás után nem sikerül ugyanazt a formátumot összehozni. Sebaj, ez már technikai kérdés. De hogy némileg helyet adjunk a reklámnak is; Aki cégalapításban gondolkodik, annak érdemes rápillantania erre az oldalra. Ez az a cég, amelyet említettem, magam is velük végeztetem el a cégalapítási teendőket. Eddig abszolút korrekt és gyors segítséget nyújtottak, maximálisan elégedett vagyok velük. De ha valaki szintén korrekt eljárásra vágyik, akkor még egy ügyvédi irodát ajánlok figyelmébe; A cégtevékenységeket ma reggel válogattam össze, remélem semmi fontosat nem hagytam ki. Pénteken ügyvéd után irány a bank, döntöttem az Unicredit mellett, mert a kisvállalkozói számlacsomagjaik nagyon kellemes, szinte minimális tranzakciós díjakkal vannak megtámogatva. Kiadtam a megbízást a webes profil kialakítására, emellett folyamatban van tehát 2, egyelőre titkos domain regisztrációja. Nagyjából 3 hét múlva elindulhat a vadonatúj profil is, amire nagy hangsúlyt szeretnék fektetni. Jövő hétre maradt emellett a számlázó- és készletkezelő programok beszerzése, első ránézésre, ár és referenciák alapján a Helix Software megoldása lesz a befutó. Nyomtatót már rendeltem, az OKI B2200-asa mellett döntöttem. Notebook még kérdéses, bár most egy Fujitsu-Siemens Esprimo Mobile V6555-öst néztem ki, ami elég barátságos áron érhető el, bár erre a kérdéskörre talán lesz egy még kedvezőbb megoldásom. A cégalapítás befejeztével pedig szándékomban áll a blogon is felfedni, hogy mely weboldal mögé áll immár a saját cégem. Ezt eddig még nem tettem meg, így már épp ideje volt. Drukkoljatok, hogy minden rendben menjen!

A bejegyzés trackback címe:

https://indulovallalkozas.blog.hu/api/trackback/id/tr561829639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása