2010.06.10. 18:00
Marketing Commando - Wolf Gábor ötlettára
2 komment
Címkék: marketing gerillamarketing gerilla gerilla marketing gábor wolf marketing commando marketingcommando induló vállalkozás
A bejegyzés trackback címe:
https://indulovallalkozas.blog.hu/api/trackback/id/tr322072199
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2010.06.10. 20:56:16
Jól mondod, a gerillamarketing az egyik legrohamosabban fejlődő marketing irányzat, mert alacsony költségből nagy reklámot céloz meg. Én is sokat írtam a témában, keresd fel a blogomat, ott találsz hasznos információkat.
Amúgy az igazi gerillamarketing az más, amire Te gondolsz. Amiről Te beszélsz és Gábort említeted az a Jay Conrad Levinson féle gerillamarketing, ami arról szól, hogy kisvállalkozóként, hogyan éljük túl a versenytársakat.
Ha kérdésed van, keress. Jó a blog!
Amúgy az igazi gerillamarketing az más, amire Te gondolsz. Amiről Te beszélsz és Gábort említeted az a Jay Conrad Levinson féle gerillamarketing, ami arról szól, hogy kisvállalkozóként, hogyan éljük túl a versenytársakat.
Ha kérdésed van, keress. Jó a blog!
Bombata · http://indulovallalkozas.blog.hu 2010.06.10. 21:52:50
Köszönöm a hozzászólást! Valóban, van differencia a marketing módszertanok közt, bár ebben a gazdasági környezetben, a különböző metódusok szinte már mind ugyanazt a célt szolgálják; túlélés és felülkerekedés.
A blogodat követni fogom, remélem ott is találok még számos hasznos ötletet!
A blogodat követni fogom, remélem ott is találok még számos hasznos ötletet!