Bombata 2010.04.22. 20:38

TP-Link és IdeaPad

Konstatáltam, hogy immár 20 napja nem sikerült bejegyzést írnom, ezért őszintén szégyellem magam, bár az is tény, hogy irtózatosan megsokasodtak a tennivalók. Ez nem gond persze, csak van amire már nem jut időm úgy, hogy aludni is tudjak. Röviden a helyzetről; az új webes profil kész, némi domain név szerverprobléma merült fel, a hozzáértők már dolgoznak a hiba elhárításán. Ajánlatkérések jönnek-mennek, számlák módjával, de azért némi bevétel van, ezzel együtt kiadás még több. A cím sem véletlen. Először is, vettem egy TP-Link wireless routert. A véresszájú elit hálózatosok ilyenkor bizonyosan nevetnek a markukba, de elárulom, hogy én se ma kezdtem a hálózati eszközök piacán, de kellemesen csalódtam. Az eszköz egy TP-Link TL-WR340GD wi-fi router, mindösszesen 4890 Ft bruttót fizettem érte. A kezelőfelülete kiemelkedően jó és érthető, a biztonságos hozzáférés beállítása tényleg 2 csuklómozdulat, nem igényel pilótavizsgát, a jele pedig nagyon erős, köszönhetően annak, hogy alapból 5 dBi-s antennával szerelik, szemben a többi gyártónál megszokott 2 dBi-s jelszóróval. A másik a notebook. Már régóta terveztem venni egy másikat, de az anyagiak és a megszokás makacs dolgok. De tegnap este a kiszolgált öreg harcosom, egy immár 4 éves Lenovo 3000 C100-as megadta magát. Elszállt a wireless, a hálózat, a Start menü, a Tálca, a telepítők, minden. Most zajlik az adatmentés és az áttelepítés az új szerzeményre, ami a változatosság kedvéért szintén Lenovo, méghozzá egy IdeaPad G550L. Kompromisszumot kellett sajnos kötnöm, de ha a keret erre futja, akkor bizony ez maradt. De nagyon jó vásárt csináltam vele, magam is meglepődtem. Ugyan Vista Home Basic az operációs rendszer, de szerverhez úgysem kapcsolódom, tehát mindegy. 15,6"-os LED-es kijelzője van, Dual Core 1,8GHz-es CPU és 1GB DDR3 RAM van benne, ami az előzőhöz képes villámsebességet nyújt. Az árával is elégedett vagyok, 107.000 Ft-ért ez több mint elégséges. Azért is volt ennyire SOS, mert jövő hét péntekig van időm befejezni egy pályázati anyagot, az idő pedig egyre fogy és nem szeretném elbukni a dolgot. Külön köszönet illeti a Digitaltrend gárdáját, akik 2 óra leforgása alatt segítettek megoldani a problémát, ráadásul rendkívül rugalmasan. Úgyhogy ha bárki, akinek számítástechnikai eszközre, notebookra, kiegészítőre, monitorra, komponensre van szüksége, keresse őket és nyugodt lehet afelől, hogy jó helyre megy. A Digitaltrend.hu weboldalon körül lehet nézni, van minden, mi szem-szájnak ingere. Az üzletük a Westendtől nem messze, a Kresz Géza utcában található. Megbízható társulat! Na, de visszatérve a jelenlegi helyzetre; holnap remélhetőleg már mindenkinek publikálhatom, mi is lesz az új kiegészítő profil! Rajta vagyunk!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://indulovallalkozas.blog.hu/api/trackback/id/tr31943567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása