Bombata 2010.03.09. 10:56

Fejlemények

A sok akadémikus szájjártatás után immár itt volt az ideje az előrelépésnek is. Sok-sok kutatás és előkészület után eljutottam odáig, hogy kiadtam a megbízást cégalapításra egy könyvelő- és ügyvédi irodának. Várhatóan péntek magasságára immár alá is írhatom az alapító okiratot. Egy véletlen folytán akadtam rá egy könyvelőirodára, akik ha velük szerződöm könyvelési szolgáltatásra, 1 év időtartamra, akkor átvállalják a cégalapítás költségeit, az ügyvédi munkadíjat, illetve az illetéket. Ez azért nem kis segítség! Ebből eredően, több jut minden másra. Az elmúlt időszakban sok minden kikristályosodott és az eredeti irányvonalat megtartva, úgy döntöttem, hogy egy újabb láb növesztésével, megalapozok egy stabil run-rate forgalmat. A projektalapú tevékenység mellett ez elengedhetetlen, hiszen élni kell. Persze semmi nem megy egyik napról a másikra, még sok lépcső van előttem. A sorrend a következő; egyelőre várok a cégbejegyzésre, de közben elindítottam 2 domain-név regisztrációját. Amint megvagyok a céggel, azonnal rohanok intézni a banki ügyeket. Az Unicredit-nél tervezek számlát nyitni, mert több meglehetősen kedvező kondícióval rendelkező kisvállalkozói számlacsomagjuk van. Amint a domain regisztrációval is megvagyok, azonnal ráfekszem az új webes profilra. A jelenlegi munkahelyemen egyelőre persze még maradok, de rövidesen immár csak 6 órában fogok ott dolgozni, hogy a maradék időt a cégnek szentelhessem. A fejleményekről és a tapasztalatokról részletesebben is beszámolok hamarosan. Mindenesetre nem kicsit vagyok izgatott.

A bejegyzés trackback címe:

https://indulovallalkozas.blog.hu/api/trackback/id/tr11823502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása