Ma meglehetősen negatív tapasztalat ért, amiről egyelőre nem tudom, hogy a magam figyelmetlenségének vagy a bankok hozzáállásának köszönhető, bár gyanú szerint a kettő együttjátszása vezetett a kellemetlen helyzethez. A gondok akkor kezdődtek, amikor az alacsony árfolyamon számolt árak mellett bejött egy rendelés, a deviza pedig épp akkor csúszott el. Mivel EUR-t nem tárolok a bankszámlán közvetlenül, így HUF-ból kell váltanom. ATM-ből pénz ki, EUR számlára be, majd továbbutal. A napokban az EUR-HUF viszonylat kedvező tendenciákat mutatott, így erre építve, vissza tudtam szerezni valamit az árrésemből. Igen ám, de ma kiderült, amikor befizetni készültem a pénzt, hogy a mikro- és kisvállalkozásoknak bizony lakossági árfolyamon váltják a devizát. Ennek következtében a megmaradt árrésem úgy ahogy van elolvadt, én pedig szívhatom a fogamat, hogy ezentúl hogyan árazzam az EIZO monitorokat, a piac ugyanis már így is szinte nulla árréssel dolgozik. A trágárságért elnézést, de nem tudom hogy ez a bevett banki gyakorlat, vagy csak engem b*sztak át becsülettel. Ezek alapján inkább megéri papírozni és pénzváltónál váltani, még akkor is beljebb leszek, mintha a banknál váltok. Várom a hozzászólásokat, más járt-e már így rajtam kívül, bár bizonyosan nem egyedi az eset.

A bejegyzés trackback címe:

https://indulovallalkozas.blog.hu/api/trackback/id/tr662091094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

333Szilvi 2011.01.12. 14:46:06

Mi is jártunk ugyanígy. Sőt mi külföldi átutalásokat szoktunk kapni, amiket 3 napig várakoztat az éterben a bank, és a 3 nap végén visszamenőleg azon az árfolyamon váltja, ami neki a legkedvezőbb volt az elmúlt 72 órában...
Ilyen a világ :S

--
<3 Szabó Szilvi <3
irjszilvinek@gmail.com
www.facebook.com/szilvi1
333.hu
Erőszakmentes játékok - Nem csak gyerekeknek

Bombata · http://indulovallalkozas.blog.hu 2011.01.12. 15:06:18

Köszönöm a hozzászólást! A jó ajánlatoknak nagyon könnyű bedőlni, én is ebbe a hibába estem sajnos. Azóta egy huszárvágással oldottam meg a történetet; körülnéztem a bankok kínálatában és nyitottam egy sokkal kedvezőbb konstrukciókat kínáló banknál egy számlát. Az MKB mindenképp jobb e tekintetben az UniCreditnél. A bejövő utalások esetére a megoldás egy devizás alszámla, ahol is a számlák közti átvezetés díjtalan jó esetben, valamint a tranzakció másnap lebonyolódik.
süti beállítások módosítása