Bombata 2010.06.07. 15:52

Fejlemények

A devizapiaci helyzet tovább romlik és szinte természetszerű, hogy ilyenkor történik valami más is. De hogy ne szaladjunk ennyire előre, kicsit visszakanyarodnék egy korábbi bejegyzéshez, amiben említettem, hogy továbbjutottam az Életpálya Alapítvány pályázatának területi elődöntőjébe. Nos, a meghallgatás megtörtént, viszonylag pozitívnak éreztem, bár a szokásos hibát elkövettem; nem tudtam levetkőzni a szakmai megközelítést, így a mondandó sajnos nem biztos hogy mindenkinek teljesen érthető volt. Azóta eltelt némi idő és épp a múlt héten kaptam meg az értesítést, miszerint továbbjutottam az országos döntőbe, a pályamunkám bekerült az utolsó 9 közé, június 22-én pedig meghallgatás, 7 fős zsűri előtt. A lecke fel van adva, kőkeményen! Közben azért van némi mozgolódás a piacon, bár ez gyanú szerint csak a szerencsének köszönhető, mai nappal ugyanis megérkezett az első megrendelés az EIZO-Premier webáruházon keresztül. Ez abból a szempontból szerencsétlenség, hogy még nem volt időm átárazni a shop kínálatát, a közben eltolódott devizaárfolyamok pedig gyakorlatilag leolvasztották az egyébként sem egetrengető árrésemet. Sebaj, ez már nem az ügyfél gondja, hanem az enyém, a lényeg hogy a megrendelő maximálisan elégedett legyen. Innentől viszont sajnos lépnem kell, mert nulla árrésért nem éri meg dolgozni, így bizony át kell árazzam a termékskálát. Így hát addig érdemes EIZO monitort rendelni, amíg még nem az új árak vannak érvényben! :) EIZO-Premier webáruház

A bejegyzés trackback címe:

https://indulovallalkozas.blog.hu/api/trackback/id/tr812063226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása