Bombata 2010.03.24. 18:02

Körkérdés

Ismét világossá vált számomra, hogy a nemzetközi multicégek, gyártók, disztribútorok, a legkevésbé sem ismerik jól a magyar piacot és a piaci sajátosságokat. Erre részletesen a következő bejegyzésben ki is térek majd, de ugyanebből ered a mostani post címe is, bizonyos szinten. Ami számomra biztos pont a hozzáértő kiszolgálásra, hogy ha egy adott cég csak bizonyos termékekkel vagy szolgáltatásokkal foglalkozik. Nekem ez azt jelenti, hogy az adott cég a területének jó ismerője, ebből kifolyólag pedig, ha tőle kérek javaslatot, akkor azt az optimális, vagy a legjobb ár-érték arányú megoldásra kapom majd. Persze a szakértelemnek ára van. Ez főként a szolgáltató cégeknél érvényesül, de megvan a helye a kereskedelemben is. A kérdés, amire kommenteket szeretnék kérni válaszként, a következő; Ha valaki mint leendő ügyfél tudja, hogy az a cég, akitől ajánlatot kér, egy hozzáértő cég és biztosan a legoptimálisabb megoldást nyújtja majd, akár némi extrával is megtoldva, akkor hajlandó lenne-e az ő ajánlatát elfogadni? Tudatában akár annak, hogy ugyanazt a terméket máshol kicsivel olcsóbban is megveheti. Ez főleg akkor kérdéses, ha előtte a felmerülő kérdéseket a szakmailag jobban képben lévő cég válaszolta meg, vagy épp vezette rá az ügyfelet a jobb megoldásra. Várom a visszacsatolásokat, kíváncsi vagyok az álláspontokra rettentően! Köszönöm a segítséget előre is!

A bejegyzés trackback címe:

https://indulovallalkozas.blog.hu/api/trackback/id/tr91865709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása